Chill's diary

hétfő, július 10, 2006

Weekend

GYŐZTEK AZ OLASZOK!!!! :)))



Jó hétvége volt. Család, kajcsi, pihi, vasárnap Coni és VB döntő egy kivetítős sörözőben. Hideg sör, jó hangulat, jó levegő, finom kaja és persze olasz győzelem. Igazán jó volt. Coni nálam aludt és reggel Ő hozott be a munkába. Hát gondolom mondanom sem kell, hogy mennyire vagyok fáradt. Remélem hamar elmegy ez a nap, mert majd ledőlök a székemről.
Most közölte egy közvetlen munkatársam, hogy fel fog mondani. Ma beszél a főnökkel. Vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. Róla annyit érdemes tudni, hogy jóban voltunk (vagyunk?) nagyon, aztán ő volt az, aki lebeszélt Coniról (általa ismertem meg) és ellene van a kapcsolatunknak. Nos, ez kicsit érdekesen ütközött ki két hete. Még nem tudok mit kezdeni ezzel az egésszel és nem tudom eldönteni, hogy aggódik értem vagy egyszerűen önző. Tényleg nehéz. Én szeretek a saját tapasztalataimból tanulni és nem bírom a "jó" tanácsokat. Kaptam már eleget. No comment. Úgyis megyek a saját fejem után. Conival jó. Még. Remélem Még sokáig.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home