Chill's diary

szombat, július 15, 2006

Just can't get enough

Végre sikerült kicsit kipihennem magam. nem igazán aludtam sokat mostanában. sajnos ezt éreztem magamon is. kezdtem olyan csaj lenni, akiktől rosszul vagyok. Hisztis picsa. nem vagyok az. persze Conin töltöttem ki. de be kell vallanom, talán jogosan. tök jó vele meg minden. a hétvége. mindig a hétvége. az a helyzet, hogy tök jó, hogy előléptettek, de ezzel egy kemény hasast ugrottam a mélyvízbe. valamilyen szinten élvezem. Szeretem a kihívásokat. de ideges vagyok. Jól akarom csinálni, bebizonyítani a főnökömnek, hogy megérdemeltem a bizalmát. ő jó fej nagyon egyébként. szóval sok a meló. nagyon. ilyenkor arra vágyom, hogy ha hazamegyek valaki ott legyen és átöleljen. megnyugtató tud lenni és igenis erőt adna. nem azt kérem Tőle, minden egyes nap átjöjjön ölelgetni. de most úgy érzem, hogy kevés csak a hétvége. Félek, hogy így el fogunk távolodni. és igen, hisztiztem Neki tegnap a telefonban. nem szoktam. komolyan. úgy vlt, hogy átjön pénteken. azért hívott, hogy lemondja. pont előtte beszélgettünk dinával és miával erről, hogy kicsit többre vágyom. erre tessék. lemondja a pénteket is. igen. felhúztam magam. irónikus és bunkó voltam Vele. tudom, hogy Neki is zűrös időszak ez és Ő is fáradt. pihennie kell. és én tényleg türelmes vagyok. de egyszer legyünk együtt is fáradtak. csak úgy legyünk együtt egymás karjaiban és hagyjuk, hogy teljen az idő. nekem ez jó lenne és tényleg adna erőt. lehet, hogy ez csak nekem fontos. ettől félek. pedig nem vagyok még szerelmes, de így... egyébként is nehezen tudok bízni. így még nehezebb lesz.
ma este találkozunk. azt mondta hívjam ha végeztem (jönnek délután szüleim, megyünk megnézni az új lakásomat meg vásárolunk...).

majd hívlak...