Chill's diary

szerda, január 03, 2007

5 dolog

5 dolog, amit nem tudtok rólam?! mia, most aztán feladtad a leckét. Melyik 5-öt válasszam. :) Megpróbálkozok vele.
1. Imádom a szüleimet és az öcsémet. Nagyon jó gyerekkorom volt (bár akkor közel se mondtam azt az öcsémről, hogy imádom). Nehéz volt elszakadni Tőlük. Pedig már több, mint két éve volt, mikor elhatároztam, hogy Pestre költözök. És úgy is lett.
Sírtam is. Érzékeny vagyok. Ez van. :)
2. A „nagy szerelmem” idén nyáron megnősül. Pár hónapja tudtam meg. És be kell valljam, hogy rossz érzés volt. Napokig Vele álmodtam, hogy együtt vagyunk. Pedig már meg volt Coni és most már tényleg Őt szeretem. Csak a hír hallatán rengeteg emlék jött elő. Megkísértett a múlt. Sok mindent éltünk át együtt, amiről könyvet tudnék írni. „Elb*sztam. Ne haragudj! Már tudom, hogy nem a barátnőm a "nagy Ő", mert a "nagy Ő"-t már elveszítettem” (miközben ez a vallomás elhagyta az ajkát, könnyes szemmel engem nézett – pedig hidd el, nem volt az a sírós fajta). Ezek a mondatok (és még egy jó pár) a búcsú esténken hangzottak el kb.: 3éve. A barátnő most a felesége lesz…
3. Imádom Monte Carlo-t. Elvarázsolt. Mint Teneriffe. Ha egyszer sok pénzem lesz… ;)
4. Szeretek a számítógép előtt ülni. A stratégiai játékokat meg különösen kedvelem. Heroes és Settlers minden mennyiségben. A Lineage-gel most ismerkedek. Ha egyedül vagyok ez az egyik kedvenc elfoglaltságom. A másik pedig, hogy „tipikus, amerikai”romantikus vígjátékokat nézek. Van olyan, amit már vagy 30szor láttam (Pl.: Álljon meg a nászmenet). Csak leülök, elindítom a filmet és „lazulok”. Lehet, hogy szánalmas, de nem tehetek róla. Ez az perverzióm. Az egyik. ;)
5. Röplabda. 5 évig. Gimiben. Mostanság majdnem minden kedd este a főnökömmel meg az ismerőseivel (mert mint az állásinterjúmon már kiderült, ő is nagyon szeret játszani).

Most ezek jutottak eszembe. Nem vagyok túl kreatív. Eléggé fáradt vagyok és most jelenleg alig várom, hogy lelépjek. Itt (munka) rohadok reggel fél8 óta.
Egyébként jópofa játék volt. :)

Ui.Miának : Ti is hiányoztatok szilveszterkor.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home