Chill's diary

kedd, január 09, 2007

Funeral

Nemrég hívott anya. Tegnap este meghalt a dédimamám. Agyvérzés. Lehet, hogy már most hétvégén lesz a temetés. Az a durva, hogy jobban kiborít a temetés gondolata, mint maga a halálhír. Nagyon nem akarok menni. Nagyon nem. Tudom, hogy senki se jár szívesen temetésre. Nem bunkó vagyok, csak egyszerűen minden porcikám ellenkezik. Nem akarok sírni, és főleg nem akarom látni a szeretteimet sírni, mert attól még rosszabbul fogom érezni magam, mint egyébként. Sokkal könnyebben feldolgoznám, ha nem kellene temetésre mennem. Lehet, hogy önző dolognak tartod (egyetértek), mert meg kell adni a tiszteletet meg minden. Egyetértek. Ezért is megyek.

3 Comments:

  • At 1/10/2007 9:18 de., Anonymous Névtelen said…

    sajnálom. :(

     
  • At 1/10/2007 4:22 du., Blogger chill said…

    Köszi. Én is. :(

     
  • At 2/03/2007 5:44 du., Anonymous Névtelen said…

    Én egyetértek veled, ill. megértelek Én se tok temetésre menni, már egy párat kihagytam, mert lelkileg annyiar megvisel aravatalozás és afölberesztés, homokdobálás. Má rmagondolatól is fizikai betegség tüneteit produkálom.

     

Megjegyzés küldése

<< Home