Chill's diary

csütörtök, február 08, 2007

Valentine's Day

Az utóbbi napokban kicsit megijedtem. Coni olyan furi volt az utóbbi héten. Sokszor volt rosszkedvű, ingerült és néha csak úgy bambult maga elé. Féltem, hogy velem van baja. Persze, mire gondolok először… Rögtön a legrosszabbra. Na mindegy, szóval tegnap este sikerült megnyugtatnia. A baj okozója a munkahelye volt. Most nem untatok senkit a részletekkel. Lényeg, hogy kirúgták a főnökét, akivel szinte baráti volt a viszonya és tervezik az Ő részlegének teljes leépítését. Azért nem mondta el, mert nem akart terhelni vele és megijeszteni, mert már vannak tervei. Mindegy. Nem húzom már az időt. Szóval tegnap megnyugtatott. Jövő héten ugye Valentin nap. Nem számítottam semmire, mert egyikünk sem rajong az ilyen „ünnepekért”, meg Ő alapból sem az az érzelgős típus. Hát meglepődtem. Jövő hét végén Valentin nap alkalmából elvisz hosszú hétvégére Velencébe. :)) Buszos út. Pont szombaton lesz a Karnevál záró estje. :) Még sosem voltam Velencében. Annyira örülök! Komolyan nem számítottam semmire. Egy ilyenre meg főleg nem.
Nagyon szeretem!

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home