Chill's diary

csütörtök, július 20, 2006

Múlt hétvége

Hétvége.Coni. Nagyon jól éreztem magam. Tényleg. Elmúltak a félelmeim (egyenlőre :x). Szombat délután jött értem és hétfő reggel vitt dolgzoni. Egész hétvégén Náluk voltunk és pihiztünk. Megismertem anyukáját. Nagyon kedves volt velem. Érdekes dolgokat tudtam meg. Mindig tanul az ember. Szombat este, mikor anyujával beszélgettem másfél órát (Coni addig a szekrényét szerelte), hát bevallom egyik döbbenetből estem a másikba. A szarkeverőmunkatársamról beszélgettünk (ők régen jóban voltak). Röviden annyit az egészről, hogy most már tényleg nincs semmi lelkiismeret fudralásom és ilyen ember engem soha többé ne oktasson ki. A lelki szegénység és önzés megtestesítője is lehetne. Hihetelen volt. Komolyan. És mindenképpen megdöbbentő. Ma is Coninál alszom. :)



3 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home