Chill's diary

kedd, október 24, 2006

A 23-mas csapdája

Tegnap érkeztem fél 6 körül Zalakarosról. Naivan azt gondoltam, hogy haza fogok érkezni. Persze ezt ismét meghiúsította a sok eszement vadparaszt. Azért még jó, hogy nem jutottunk be a belvárosba és végül Coninál aludtam. Valahol itt lakom:






















Higgyétek el, hogy nagyon sokáig, oldalakon keresztül tudnám írni a véleményemet. Nem teszem. Felesleges. Elég volt ebből. Én csak haza akartam menni. Még jó, hogy van nekem Coni. Ma sem enged még haza sosemlehettudni alapon. Nem erről kellett volna szólnia tegnapnak. Csak egyetlen kérdés: Ha tényleg 56-ot ünnepelni mentek ki a "békés" tüntetők (ahogy a NAGYON OKOSOK mondták a HírTv-ben), akkor mi a f*szomnak üvöltötték végig az ünnepséget?
A szoborról mondjuk nem mondok semmit, mert az egy másik téma...

Ja, és ennek a mai blognak sem erről kellett volna szólnia, hanem, hogy milyen tök jó volt karos. Tényleg az volt! Csak rövid. Coni nagyon jól kijött a családommal. Megkedvelték egymást. :) Rengeteget nevettünk, pihiztünk, ettünk, masszíroztattuk magunkat, szaunáztunk és hihetetlen módon a kinti medencében is fürödtünk. 25 fok volt és tűzött a nap. Tényleg hihetetlen volt! :) De milyen jó... ;)

1 Comments:

  • At 10/30/2006 9:38 de., Anonymous Névtelen said…

    DE jó nektek, mi úgy néz ki, ha lesz hely akkor nov 9-én megyünk. Igen szerencsések vagytok, hogy jó időtök volt. Az ünnepről meg annyit, hogy nem voltál itthon, így elmondom.Úgy volt, hogy 500 tüntető ottmardhat a KOssuth téren, de se szó se beszéd elkezdték őket kiterelni. Tehát a rendörök kezdték. A másik, hogy a békésnek induló tüntetöket a békésen megemlékezők felé terelték. A rendörök volt hogy kirángattak apizériából embereket. A pizzázóban megvertek egy 9 éves fiút és anyját az apja szeme láttára. Majd az apa védte őket és most közeg elleni bla-bla 3 évet kaphat. Te mit szólnál ha mész megemlékezni vagy csak eszel a zétterembe és megverika gyereked? Nézzél több Hír tv- ahol ledják a rendőri túlkapásokat is. Ami ha nem lett volna akkor békés marad a tüntetés is. Szerintem direkt kiprvokálják a rendörök, hogy féljenek az emberek.

     

Megjegyzés küldése

<< Home