Chill's diary

kedd, október 03, 2006

Spárgakrém és lasagne

Észreveszem rajta, hogy már Ő is tudja, hogy fontos vagyok Neki. Apróságokból, mozdulatokból, egy-egy mondatból. Valószínűleg a két hét szünet alatt Ő is elgondolkodott. Eszébejuthatott az is, hogy esetleg el is veszíthet. Nagyon jó Vele és egyre jobban szeretem. Bár én is félek, hogy elveszíthetem. Nagyon. Hétvégén még féltékeny is voltam, nagyon (persze Neki nem mondtam). Pedig nem igazán szokásom. Mondjuk valószínűleg látta a szememen, hogy nem tetszik, amit mond és egyből szépített. Ez jól esett. :)
Vasárnap este együtt főztünk. Spárgakrém levest piritott zsemlekockákkal és reszelt sajttal, aztán lasagne. :) Pezsgős, gyertyafényes vacsi volt. Otthon, kettesben. Romantikus volt. :)

1 Comments:

  • At 10/18/2006 3:45 du., Anonymous Névtelen said…

    Na ez az amit én is és aférjem is enne már egy ideje.

     

Megjegyzés küldése

<< Home