Chill's diary

kedd, október 17, 2006

Early in the morning

Tegnap este fél9-ig dolgoztam. Persze nem sikerült végeznem, ezért ma bármilyen nehezemre is esett korábban is kellett bemennem. Ami egész pontosan 7 órát jelent. Mikor "hajnalban" felkeltem, fáztam, álmos voltam és tök sötét volt. Nagy nehezen kiszenvedtem magam a takaró puha és meleg szorításából és megkezdtem a szokásos reggeli szertartásom: kávézás, cigizéssel és zenehallgatással egybekötve; hajatmostam, összepakoltam a cuccaimat az este röplabdához (belegondoltam, hogy este negyed 11 lesz mire hazaérek - huh!) majd elindultam. Még mindig sötét volt és sokkal hidegebb, mint gondoltam. Pedig már (ma először) felvettem az új, halványrózsaszín sálamat is, amire már vagy 2 éve vágyom és amit múlt pénteken sikerült találnom a westendbe (persze egyből le is csaptam rá). Szóval fáztam. De mégis más volt, mint a többi reggelek. Csak másfél órával volt korábban a szokásosnál, mégis más volt a hangulata. Csendesebb volt. Mikor már kezdett a nap is erőlködni a színek is mások voltak. A fáradtságot és a hideget leszámítva tényleg jól éreztem magam. Az emberek sem voltak még olyan idegesek. És ezáltal én is nyugodtabb voltam. Csak úgy voltam, és haladtam a szokott úton és elmélkedtem a vilag nagy dolgain. :) Reggeli gondolatmenetemnek csak egyvalami vetett véget, a 86os. Nagyszombat utca következik, átszállhatnak...a munkahelyükre :/

1 Comments:

  • At 10/18/2006 3:37 du., Anonymous Névtelen said…

    hmm, de sajnálak akkor jó sokat dogzol. Ha tudsz pihenjél is. Eza sok melo és csak aludni járni haza.

     

Megjegyzés küldése

<< Home