Chill's diary

kedd, július 25, 2006

Lánybúcsú

Pont olyan volt, mint amilyennek lennie kellett! Felejthetetlen. Az idei nyár legjobb bulija! ST barátnőm (a menyasszony) is így gondolja :).
ST csak annyit tudott, hogy pakoljon össze hétvégére és péntek délután 5kor találkozunk a Moszkva téren. Fogalma sem volt, hogy hova megyünk. Elindultunk. 4en csajok. Déli - Pécs (itt csatlakozott hozzánk egy egerszegi barátnőnk, San). Pécsről busszal Harkány. De Neki fogalma sem volt, hogy Harkányban vagyunk. Elindultunk sétálni a csomagokkal Harkányban. STnek végig azt mondtuk, hogy a vasútállomást keressük, mert még megyünk tovább (ozzáteszem: este 11 óra volt). Aztán megálltam egy ház előtt, hogy pihennem kell. Mindenki tudta STn kívül, hogy a nyaralónk előtt állunk. Elkezdtem matatni a kapun lévő lakaton (tudtam, hogy apa, mikor előző nap itt járt és elrejtette nekem a kulcsot, nem pattintotta össze a zárat). Aztán egy Jé, ez nyitva van! felkiáltással kinyitottam a kaput. ST teljesen elsápadt, hogy mi a fenét csinálok. Nincs itthon senki, menjünk be és üljünk ki a teraszra - ÉN
Ne, ezt nem kellene, mi van jönnek a rendőrök? - Már teljesen sápadt ST
Ezek után odamentem a kulcsrejtekhelyéhez és kivettem, hogy jé, kulcs is van. Erre többiek már nem bírták röhögés nálkül látva ST arcát. Abba a pillanatban esett le ST-nek, hogy mi van és hol vagyunk. :) Nagyon örült! Tényleg kiültünk a teraszra és jónéhány doboz sör és üveg bor elfogyasztása mellett hajnalig beszélgettünk. Reggel keltünk, mert kimentünk a később érkező barátnőnkért, Cathyért az buszhoz. Megreggeliztünk, aztán irány a strand. Persze útközben STnek a feladata volt, hogy szórólapokat osztogasson az utcán Segítség!! Jövő héten férjhez megyek! felirattal, és hogy egy kis rózsaszín, kemény fedeles, szívecskés noteszbe (amit én vettem :) ) jókívánságokat gyűjtsön idegenektől. Érdekes volt, mert hát nem mindenki jó kívánságokat írt, hanem a saját rossz tapasztalatát. A legkeményebb Erzsi volt, aki kb ilyet írt: A férfiakat csak 1-2 órás használatra kell tartani! Aztán még utánunk is kiabált, hogy Meg fogod bánni! Hát igen, ilyen is volt.
Mindent összevetve vicces volt. A strandon miután ST kacsás karúszóban, TomésJerrys úszógumiban és rikítórózsaszín búvárszemüvegben pancsolt kicsit a gyerekmedencében, követekezett a pihi, fürdés, napozás és persze: jegeskávé, jégkása, lángos és sör! Ki is mondta, hogy nehéz az élet? :)
Este, a nyarlóban sör és bor mellett, majd kitartó keresés után megtalálta a pólóját, amit csináltattunk Neki. Elején: Férjhez megyek Hátulja: De még van egy hetem!

Nagyon örült! Aztán akkor még jobban lekezdett nevetni, mikor mi is felvettünk a miénket. Elején: Koszorúslány, Hátulján: Security. Nagyon jól néztünk ki együt. :)














Így mentünk el később bulizni, miután volt még pár vicces feladat, kamerafelvétel és ajándékátadás (szakácskönyv kezdőknek, kék harisnyakötő és egy rózsaszín szőrös bilincs - ennek örült a legjobban :) ). :) STnek válaszolnia kellett a vőlegényével kapcsolatos kérdésekre. Ha nem tudta a választ ivott. Jó kérdések voltak. Szerintem elég, ha annyit mondok, hogy ST alig tudott felállni. :)
A buli is nagyon jó volt. Megismerkedtünk pár sráccal (ez is feladat volt), de tényleg nagyon jó fejek voltak. Táncoltunk hajnalig. A DJ is csak nekünk zenélt . Óriási volt! Éjjel egymás hegyén-hátán alvás. Reggel az arcok és a barátnőm nyakán lévő gyanús :) foltok árulkodtak a jó buliról. Reggel a buszhoz új haverjaink vittek vittek el kocsival. 3 körül értünk Pestre. És gondoltam, hogy megkoronázom a hétvégét. Átmentem Conihoz. :)
Hát igen. A nyár legfantasztikusabb hétvégéje volt!

2 Comments:

  • At 8/10/2006 6:52 du., Anonymous Névtelen said…

    This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
    »

     
  • At 8/16/2006 4:41 de., Anonymous Névtelen said…

    Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
    »

     

Megjegyzés küldése

<< Home