Chill's diary

péntek, szeptember 22, 2006

Csajok

Tegnap végre időben haza tudtam menni a munkahelyről. Este eljött hozzám Mia,Dina, Mó és Mari. Már nagyon hiányoztak nekem. Annyira jó volt végre megint egy csajos estét tartani. Jó volt más véleményeket is meghallgatni a Conival kapcsolatos dolgokról. Kaptam tanácsokat rendesen - és ezt utólag is nagyon köszönöm!-. Igazából nem tudom, mi lesz. Tuti, hogy nem tudok erő maradni. Tartanom kellene magam és nem szabadna engednem Neki, mert -ahogy a csajok mondták tegnap- később megcsinálja újra és rosszabb lesz. Nálam (is) mindenkinek jár még egy esély. Azt biztos nem fogom kibírni, hogy találkozzunk egy semleges helyen, aztán csak átveszem a cuccokat és elköszönök. Nem bírnám ki.
Dina kicsit tovább maradt, mint a többiek. Elmondtam Neki, hogy ugye Coni azt is mondta még, hogy azért abban, hogy állításom szerint annyira fontos Ő nekem, biztos benne van az is, hogy mennyire kényelmesebb (furikáz mindenhova...). És ha nem is mondom, azért ez - ha őszinte vagyok magamhoz- sokat számít.
Na, én mostanában nagyon sokat gondolkodtam ezen (is). Nem igaz. Ha rágondolok, nem az jut eszembe, hogy de hiányzik, hogy reggel nem BKV-val kellett munkába mennem vagy hogy de hiányzik, hogy furikázzon a praktirbe vagy a baumaxba vagy az ikeaba.... Nem. Az hiányzik, ahogy olyan édesen mondja, hogy igen (ezt most nem magyarázom - elég ha én tudom - nem, nem abban a szituban, amire most bárki gondol - ez egész más); az hiányzik, hogy este mellette alszok el és reggel mellette kelek; az hiányzik, ahogy hozzámér, simogat; az, mikor a Praktikerbe vitt kocsival és egésznap ott tököltünk és mikor a kocsinál rájöttünk, hogy még visszakell menni, akkor felajánlotta, hogy majd ő visszamegy és elintézi - NEM. nem ez (bár tényleg köszönöm, de egyedül is el tudtam volna intézni), hanem hogy bement és két perc múlva jött egy kólával, hogy biztos szomjas vagyok, mert nem ittam már órák óta. Én romantikus alkat vagyok. Nekem nagyon fontosak ezek az apróságok.
Csajok nagyon köszi az estét!!! :)

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home