Chill's diary

kedd, július 25, 2006

Ajjaj, baj van

Baj hát. Chill kezd szerelmetes lenni... Pedig nem akart. Nemrég döntöttem el, hogy nem kell nekem szerelem. Inkább karrierista csipa leszek. :) Persze ezt most lesarkítottam. Kicsit. Az a baj, hogy ez a "tervem" már a tervezés időpontjában el volt cseszve, mert nekem szükségem van a szerelmre. És nem arra a leginkább, hogy szeretve legyek (persze arra is), hanem hogy én szeressek és tudjak adni. Olyannak, aki megérdemli. Coni megérdemli. Talán. Remélem. Mindenestre most úgy érzem. És nekem most igazán jó.






Vasárnap este megnéztük az AI-t. Elsírtam magam. Hogyha pontos akarok lenni lesírtam, merthogy a mellaksán pihent a fejem éppen. :) Kinevetett. Persze aranyos volt. Letörölte a könnyeimet, átölelt és megcsókolt.
Huh, ezt még leírni is nyálas. :) Akkor is így történt. És nyálas nem nyálas, jó érzés járta át az egész testem.

1 Comments:

  • At 8/13/2006 10:13 de., Anonymous Névtelen said…

    I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »

     

Megjegyzés küldése

<< Home