Chill's diary

szerda, július 26, 2006

Szerelem vagy amit akartok

Kedves Drága Miám! :)
Bocs, hogy ugyanazt a címet adtam a postomnak, de nagyjából megfogalmaztad vele az én gondolataimat is. Még jó, hogy nem hasonlítunk egymásra! ;)
Igen, még félek. Jön a sok mivanha..?
Nem tehetek róla. Ezek csak keringenek a fejemben. Próbálok nem tudomást venni róluk, de nem mindig sikerül. Régi dolgok miatt...
Mi van ha megszeretem, de egyik reggel felkelek és már nem akarom Őt?
Mi van ha nagyon megszeretem és Ő nem viszonozza, mert nála nem alakul ki? (ettől félek a legjobban)
Mi van ha külső dolgok miatt nem sikerül (ezt most nem magyarázom meg - volt már ilyen is)?
MIVANHA....???
Kedves okosok!
Tisztában vagyok Vele, hogy kár ezen görcsölni, mert így hozzáállni valamihez, biztos kudarc. Természetesen nem úgy kell elképzelni, hogy ülök otthon a matracomon, meredek magam elé és ezen agyalok. Nem. De akarva akaratlanul, ez a kis bogár ott ücsörög a fülöm mögött és néha elkezd motoszkálni. Sajnos ez van. Remélem, hogy Coni lesz a rovarírtó. Én akarom a legjobban. De nem görcsösen. Csak szépen lassan, okosan.

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home