Chill's diary

péntek, augusztus 04, 2006

Ikea

Tegnap Dinával mentünk munka után Ikea túrára. Természetesen egész nap két csepp eső esett. Amikor a villamost és Dinát vártam, akkor már szakadt. Hát igen. Jó tudni, hogy mörfi még mindig szeret. Ráadásul majdnem volt előttem egy kis casco. Egy volvo satuzott és elkezdett kacsázni a csúszós úton. Majdnem belerepült az előtte haladó suzukiba. De az utolsó pillanatban sikerült egyenesbehozni az autót.
Jó dolgok vanak. Vettem jégkockatartót (kémcső és kirakódarabka alakúak :) ), evőeszköz készletet (tök jó buborékok vannak benne) és párnát. Kinéztem pár dolgot, hogy mikor már tényleg költözök a lakásomba ( :)) ), akkor pár van pár konkrét dolog, amiért visszamegyek (kisszobába heverő, tükör, fürdőszoba szekrény).
Coni felhívott míg vártam a vilit. Hol vagy? Villamos megállóban. Nem jössz? Csütörtök van. Tudom. De úgy volt, hogy csütörtök és péntek. Nem. Csak péntek. Ja. Én azt hittem, hogy ma is jössz. Nem megyek. Majd holnap.
Aranyos volt. :) Vettem Neki egy párnát az Ikeában. :) Nem. Nem szivacskés. Csak egy kis kék. Mert olyan az alvóhelye, hogy egy hatalmas szivacs telerakva párnákkal. Nagyon jó. :) Bővítettem a kollekciót. :)
Holnap utazom Balcsira (igen, direkt megvártam, hogy szar idő legyen...mörfi, vagy mi...). Szal nem leszek 15-ig. Végre szabi, pihi és család! :)

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home