Chill's diary

kedd, augusztus 15, 2006

Nyaralás képekben

Szombat (Aug.5.) sétarepülés a munkatársaimmal a Balaton felett:













Szombat estétől családdal egy hét Balatonfenyvesen a BKV szállóban. Szar időnk volt, de nagyon jól éreztük magunkat. Egy csomó helyen voltunk:







MenDan hotel Zalakaros:











Kehidakustány (Nagyon nagyon szép meg modern meg minden, ami szem szájnak ingere, de annyi ember van, hogy nem lehet megmaradni - borzalmas tömeg és a benti részen idegtépő hangzavar és persze a tömeg miatt tisztulni képtelen medencék...) :
























Hotel Carbona Hévíz (szép - főleg a kint rész, de nagyon hideg volt a víz az időhöz képest és elég kellemetlen élményt szereztem, mikor beléptem a szauna park területére: az első, amit megláttam egy 60éves bácsi ráncos hátsófele - kiderült, hogy szaunázni csak meztelenül lehet. Bár kaptam egy hasonlókorú uriembertől kélyes várakozásst sugárzó mosolyt, miközben belesett a zuhanyzómba - de nem én nem vetkőzöm; csak tudnám miért fáj az valakinek ha magamon hagyom a bikinim... - egy óra múlva már a hotelen kívül voltunk)










Hotel Karos Spa (Az egyik kedvencem):






















Voltunk még Badacsonyban és Tihanyban is. Egyébként nem vagyunk ennyire vastagok, hogy minden nap más 4*os Wellness szállóban dekkolunk, csak apának vannak ismerősei, akik kedvezményesen vagy ingyen bejuttattak minket ezekre a helyekre egy-egy napra. Tényleg jó volt.
És persze ők is ott voltak:











Szóval mindent összevetve nagyon jól és gyorsan telt el ez az egy hét.
Tegnap még szabin voltam, mert kellett mennem a bankba. Végre megjött a hitel!!! Át is utaltuk. Jövő hétfő megint szabi, ügyvéd, földhivatal, papírok, aláírások és akkor már teljesen hivatalosan - kulccsal a kezemben - lakástulajdonos leszek. El sem hiszem. :)
Tegnap este úgy volt, találkozunk Conival. Már vártam nagyon. Aztán délután felhívott, hogy a főnöke nem így gondolta. :( Vidékre kellett mennie. Későn jött haza és ma hajnalban kelt, mert megint ment. Még azt sem tudom, hogy ma tudunk-e találkozni, mert még Ő sem tudta, hogy mikor ér haza. Már nagyon szeretném látni. 10napja nem láttam. :/
Na jó, most már backtowork. Annyira nincs kedvem. Rohadt nehéz visszarázódni a mókuskerékbe. Ma abszolút nem találtam itt helyem. Tiszta zizi voltam. Néha tényleg azt se tudtam, hogy mit csinálok. A túl sok szauna leszívta az agyam. :)

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home