Chill's diary

kedd, augusztus 22, 2006

My own flat

Hivatalosan is lakástulajdonos lettem. :)) Az érzés fontosságát és súlyát kicsit elértéktelenítette a bürokrácia. Bár így, hogy túlvagyok a hétfőn (többórás várakozások az ELMŰ-nél, okmányirodában...) most már azon vagyok, hogy felfogjam, hogy mi is történt. Bár őszintén, mikor tegnap délelőtt beléptem az addigra már teljesen üres lakásba, kissé megrémültem. Szomorú volt a lakás és kopott. Sok munka lesz még vele, de szerintem egy festés is hatalmasat fog dobni rajta az általam kiválasztott színkombinációkkal. Aztán persze a bútorok. Az még jó menet lesz. Anyáék jönnek fel elvileg vasárnap. Segítenek nekem vásárolni. IKEA, Sconto ilyesmi. Rendezni a szállítást, összeszerelést, festőt, asztalost, villanyszerelőt, víz- és gázszerelőt, burkolót…. Meg persze Coni is segít. Hát még azért abszolút nem tűnt el a gombóc a torkomból. Egyenlőre a nemlátommégavégét stádiumban vagyok. De akkor is. Kicsit kicsi, kicsit kopott, de az enyém. ;))

1 Comments:

  • At 8/22/2006 9:32 du., Anonymous Névtelen said…

    Köszi az ajánlást, mert elfelejtettem már hol kell keresni.
    hellokitti

     

Megjegyzés küldése

<< Home