Chill's diary

szerda, augusztus 16, 2006

Just a call

Még nyaralás alatt múlt szerdán délután hívott Coni(végül csak este beszéltünk, mert mikor hívott, én épp szaunáztam Kehidakustányban - szar az élet...). Nem számítottam rá, hogy felhív. Persze más kérdés, hogy ez egy nagyon jól eső érzés. Ő nem az mindennapfelhívlakhogyhiányzol típus.. Most már szerintem mindenkinek körvonalazódott, hogy Coni nem egy romantikus lélek. :) Pedig én szeretem a romantikát. Viszont rá kellett jönnöm, hogy ez így is nagyon jó. Az apróságokat is jobban tudom értékelni. Nevessetek ki, de múltkor mikor mentünk hozzájuk kocsival, megállt a boltnál, hogy bemegy kenyérért. Hozott is, meg nekem hozott ajándékba két túró rudit. Persze nem vörös rózsa, de tényleg nagyon jól esett. Bár néha tud bunkó lennei, azért figyelmes. :) A "bunkóságát" meg csak kezelni kell és nem megsértődni. Én tudom kezelni. Sőt vissza is tudok pofázni. Azért engem sem kell félteni. ;)

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home